вівторок, 4 червня 2013 р.

ФОРМИ АНАЛІЗУ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Охарактеризовано найпоширенішу двовимірну модель аналізування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Запропоновано тривимірну модель аналізування результатів роботи загальноосвітнього навчального закладу як найоптимальнішу. Подано за тривимірною моделлю приклад оформлення аналізу результатів роботи загальноосвітнього навчального закладу за рік

Подано покроковий алгоритм дій заступника директора щодо складання аналізу роботи навчального закладу за минулий рік. Роз’яснено, які загальні відомості про умови функціонування навчального закладу слід подавати. Зазначено, як аналізувати кадрове забезпечення та роботу щодо підвищення фахової майстерності педагогічних працівників. Описано, як слід оцінювати ефективність методичної роботи; за якими критеріями аналізувати якість навчально-виховного процесу; як інформувати про заходи, спрямовані на складання позитивного іміджу навчального закладу; як підбивати підсумки та оформлювати звіт про роботу навчального закладу

2 коментарі:

Unknown сказав...

Цікавий матеріал, особливо перед початком нового навчального року.

початкова школа сказав...

очень интересно

Перекладач