План
інтегрованого методичного
об’єднання
Школи управлінського досвіду директорів ЗЗСО
та методичного менеджменту заступників
директорів з НВР
«Школа
як осередок розвитку громади. Співпраця школи та громади в умовах
децентралізації. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності
громадсько-активної школи»
Перегляд медіаматеріалу Ліна Костенко «Звичайна собі мить»
Державно-громадське управління сучасною сільською школою.
Соціальна інклюзія
Відеоролик «Сучасний вчитель очима учнів»
Актуальні аспекти науково-методичного супроводу діяльності в умовах становлення інтегрованого розвивального освітнього простору навчального закладу та можливості для розширення їх освітнього простору на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи.
Школа-соціально-стабілізуючий і культурно-просвітницький осередок сільської громади. Формування національно-патріотичних цінностей через проектно-цільову діяльність.
Перегляд медіаматеріалу Ліна Костенко «Звичайна собі мить»
Державно-громадське управління сучасною сільською школою.
Демократичні
основи партнерської взаємодії закладу загальної середньої освіти сталого розвитку і громади. Взаємовигідне партнерство між школою та громадою – один із
основних компонентів моделі діяльності Соціальна інклюзія
Відеоролик «Сучасний вчитель очима учнів»
Актуальні аспекти науково-методичного супроводу діяльності в умовах становлення інтегрованого розвивального освітнього простору навчального закладу та можливості для розширення їх освітнього простору на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи.
Школа-соціально-стабілізуючий і культурно-просвітницький осередок сільської громади. Формування національно-патріотичних цінностей через проектно-цільову діяльність.
Немає коментарів:
Дописати коментар