Програма "Обдарованість"


Організація роботи з обдарованими дітьми
Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обда­рованості. Впровадженню в життя цього прин­ципу сприяє спільна діяльність практичного психолога школи та педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та мак­симальне сприяння їхньому розвитку.

Заява про перереєстрацію НТУ "Джерело"
Протокол зборів про утворення НТУ "Джерело"
Паспорт наукового товариства учнів
Статут НТУ "Джерело"   читати далі
Наказ "Про організацію роботи НТУ "Джерело" у 2019-2020 н.р."


1.Організаційно-правові основи діяльності шкільних наукових товариств (інших об’єднань) – (статут, положення).
З 2012 року в школі працює  шкільне наукове товариство учнів. Розроблено положення про шкільне наукове товариство «Джерело», структура організації діяльності, алгоритм психолого-педагогічного супроводу в ШНТ, сплановано напрями діяльності педагогів – наукових керівників школярів, ведеться тематичне планування роботи; маємо свій логотип.



2. Організація діяльності наукового товариства учнів, структура та форми роботи, заходи щодо залучення дітей до науково-дослідницької діяльності, розвитку мережі гуртків у 2014-2015 н.р.

Структура шкільного наукового товариства «Джерело»




Науково-дослідницька діяльність учнів проходить за секціями: філологія, біологія, хімія, психологія, екологія, квітникарство та озеленення.


 









Задля  мак­симального сприяння  розвитку здібних та обдарованих учнів розроблена та реалізується програма «Творча обдарованість» згідно якої організовано  індивідуальну роботу  з обдарованими дітьми,проектується їх індивідуальна освітня траєкторія, розширено мережу гуртків  у позаурочний час.
В 2014-2015 н.р. банк даних нараховує 22 дитини з різними видами обдарувань: інтелектуальної, творчої, спеціальної. Цього року маємо 19 переможців та призерів районних олімпіад, 7 дітей з 8 дисциплін були учасниками обласного етапу всеукраїнських олімпіад, з них 2 визнані переможцями ІІІ етапу (Чайковська Аліна - екологія, 10 клас; Фролова Софія -хімія, 8 клас). Маємо ряд перемог в екологічних форумах та конкурсах. Регулярно в школі проводяться  конкурси, турніри,фестивалі, виставки,спрямовані на виявлення і самореалізацію  обдарованих дітей, персональні виставки художників, родинні свята творчості. Наші учні - активні учасники у щорічному конкурсі художньої самодіяльності.
В школі постійно проводиться робота з вивчення, розвитку й підтримки учнів із високим рівнем загальних здібностей та дітей, обдарованих у художньому, спортивному, музичному напрямках ; створено банк даних про здібних, обдарованих, талановитих дітей. Систематизовано матеріал про роботу з об дарованими дітьми. Оформлено картотеку на кожну обдаровану дитину, складено індивідуальні плани роботи з обдарованими дітьми, в яких пріоритети зроблені на прояв здібностей дитини.
З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдаро­вана молодь». Залученню дітей до науково-дослідницької діяльності сприяє мережа гуртків та спортивних секцій, які є стартовим майданчиком для формування допитливості, дослідницьких навичок, зацікавленості наукою.
Із задоволенням учні відвідують заняття гуртка «Умілі ручки»,«Риторик», «Намет» та інших, завжди змістовно і цікаво презентують свої надбання члени євро клубу «Єкум», історико - правового клубу «Аргумент»; пропагує та залучає до здорового способу життя клуб «Олімпієць». Члени гуртка «Лілея» щорічно участують і отримують перемоги в обласних екологічних конкурсах та акціях.
Літературна студія «Роксолана» (для юних літераторів) діє більше десяти років. Мета цього об’єднання - виховувати в учнів любов до прекрасного, розвивати творчі здібності школярів. Склад студії постійно оновлюється, поповнюється новими талантами. Власні твори учні презентують під час проведення шкільних свят, друкують в пресі,займають призові місця на творчих конкурсах. Отже, діяльність літературної студії завжди спрямована на залучення школярів до творчої праці., організації продуктивного дозвілля в галузі літературної творчості.
     
3. Проведення масових заходів з обдарованою учнівською молоддю у 2014-2015 н.р.
Навчальний рік
з/п
Назва заходу*
Строки
проведення
Місце проведення
Кількість учасників
1.
Шкільні предметні олімпіади
жовтень 2014
Чумаківська ЗОШ
38
2.
Олімпіада з математики, інформатики при ДНУЗТ
лютий 2014
ДНУЗТ
2
3.
Учнівська науково-практична конференція до дня науки
15.05.
2015
Чумаківська ЗОШ







4. Інформація про участь вихованців школи у міжнародних та всеукраїнських конференціях, освітніх проектах, олімпіадах, турнірах, конкурсах у 2014–2015 н. р.(тільки ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад)
Таблиця 3
Навчальний рік
з/п
Назва заходу*
Дата проведення
Місце проведення
Кількість учасників
Кількість переможців
I місце
II місце
III місце
міжнародні
















всеукраїнські
1.
П’ятий Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»
22.10.
2014
м.Київ
3
Колокол А.
Лисечко К.
Чайковська А.

1

2.
ІІІ етап олімпіади з екології

м.Дніпропетровськ
1
Чайковська А.


1
3.
ІІІ етап олімпіади з хімії


Фролова С.
Патер Ю.


1
4.
ІІІ етап олімпіади з астрономії.


Лисечко С.



5.
ІІІ етап олімпіади з фізики.


Погонець І.,
Мисюра Н.



6.
ІІІ етап олімпіади з історії.


Мисюра Н.



7.
ІІІ етап олімпіади з біології.


Фролова С.



8.
ІІІ етап олімпіади з української мови.


Фролова С.



9.
ІІІ етап олімпіади з економіки


Книш А.



10.
75 Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми будівництва, водокористування та екології"


2
Лисечко К.
Чайковська А.




11.
обласний конкурс по озелененню закладів освіти «Школа-мій рідний дім», номінація «Галерея кімнатних рослин»


Мисюра А.
Грамота департаменту освіти і науки


12.
обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край-моя земля», секція «Квітникарство і озеленення»


Мисюра А.
1


13.
Екологічний квест на базі ДНУ ім..О.Гончара


10 кл.
+


14.
Конкурс бізнес ідей (кафедра економіки ДНУЗТ)


Книш А.
Лисечко К.
Чайковська А.





5. Інформація про чисельність учнів, які брали участь у регіональних, всеукраїнських пропедевтичних заходах МАН у 2014–2015 н. рр.
Таблиця 3
Навчальний рік
з/п
Назва заходу*
Кількість учасників







* Примітка. У таблиці зазначаються повні назви заходів без скорочень та абревіатур

6. План проведення шкільних масових заходів з обдарованою учнівською молоддю на 2015–2016 н. р.
Таблиця 4
№ з/п
Назва заходу*
Термін проведення
Місце проведення
1.
Шкільні предметні олімпіади
жовтень 2015
Чумаківська ЗОШ
2.
Олімпіада з математики, інформатики при ДНУЗТ
Лютий 2016
ДНУЗТ
3.
Хіміко-біологічний квест
Листопал 2015
Чумаківська ЗОШ
4.
Учнівська науково-практична конференція до дня науки
15.05.
2015
Чумаківська ЗОШ

7. Організація науково-методичного супроводу діяльності наукових товариств (стан програмно-методичного, інформаційно-методичного, науково-методичного забезпечення).
Науково-методичний супровід діяльності ШНТ забезпечується за наступними напрямками:
1.Виявлення здібностей та обдарувань учнів (з використанням різних методик тестування;
  проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу дитини;
  діагностування та визначення інтересів особистості та її здібностей; створення банку даних
  «Обдарована дитина»);
2.Організація системної роботи по введенню в навчальний план ЗНЗ курсів за вибором, спецкурсів; організація роботи гуртків; залучення учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, предметних тижнях; робота в мережі Інтернет.
3.Добір та розстановка кадрів через моніторинг діяльності вчителів;організацію співпраці з науковцями щодо організації науково-методичного супроводу роботи педагога з обдарованими дітьми; науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
видавничу діяльність.
4.Створення системи заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів а саме нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.
5.Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази через випуск інформаційних бюлетенів та всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.

8. Співпраця з навчальними закладами, науковими установами, громадськими організаціями у 2014–2015 н. р.
Реалізуємо програму «Творча обдарованість» через впровадження соціального партнерства та співпрацю з установами освіти та позашкілля. Пріоритетними напрямами співпраці вважаємо Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім.академіка В.Лазаряна, Дніпропетровське відділення МАН України та обласну заочну хіміко - біологічну школу.

З якою кафедрою ДНУЗТ співпрацює ЗОШ
Підписано угоду із ДНУЗТ в 2012 році
Продукт співпраці
 (назва проекту, рік)
Промоція продукту співпраці (участь в конференціях, конкурсах)
Оцінювання продукту (зайняте місце, друк в збірках, інше)
Розробники продукту (дані членів творчого колективу)
Гідравліки та водопостачання

«Визначення ступення забруднення повітря в  с.Чумаки методом ліхеноіндикації»(2014р., Колокол Анна)
Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»


Біляєв М. М. – професор, доктор технічних наук.
 Машихіна П.Б – доцент, канд..технічних наук
Долина Л. Ф. –  професор
Тютюник В. М. – асистент


Кафедра військової підготовки
2014
Екологічні наслідки військових дій на сході України викликані військовою агресією РФ .2014р.
Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»
Участь в  75  Всеукраїнській  науково-технічній  конференції студентів та молодих учених з публікацією матеріалів виступів. (Лисечко К., Чайковська А. - учениціі 10 кл).
Диплом Всеукраїнського  біологічного форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи конкурсу досягнень юних НЕНЦ. (Київ)
Шолудько В.В.-начальник служби РАО кафедри військової підготовки
Заболотня О.В.-вчитель
Чайковська Аліна,10 клас
Хімії та екології
2014
Вплив пірогенного фактору на видове розмаїття фітоценозів.
Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»
ІІ місце
Біляєв М. М. – професор доктор технічних наук
Заболотня О.В. –вчитель
Лисечко Катерина,10 клас

9.Інформація про чисельність учнів, які займаються в гуртках, секціях та інших творчих об’єднаннях дослідницько-експериментального напряму за науковими відділеннями у 2014-2015 н.р.


                                                    Навчальний рік
Назва наукового відділення
Кількість гуртків, секцій та інших творчих об’єднань дослідницько-екпериментального напряму
Залучено учнів в роботі обласної заочної хіміко-біологічної школи
Кількість учнів, які в них навчаються
Технічних наук



Фізики і астрономії


6
Математики



Комп’ютерних наук



Економіки



Історії
Секція історії ШНТ «Джерело»

4
Наук про Землю



Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства
Літературна студія «Роксолана»

5
Мовознавства



Хімії та біології
Секція хімії та біології ШНТ «Джерело»
2
7
Екології та аграрних наук
Секція екології ШНТ «Джерело»
1
4
Філософії та суспільствознавства



Інші
Секція педагогіки і психології
1
1
Разом
5
4
27




Немає коментарів:

Перекладач